خوش اومدید!


غمناک ترین کلبه!

غـــــــــــــــــــــــــم انگیز ترین کلبه جهان

به نام آنکه اشک را آفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد 

           

 

 

   

 



نظرات شما عزیزان:

PerAnSes
ساعت22:25---7 مهر 1392
سلام عزیز وبت عالیه من لینکت کردم دوس داری توهم منو بلینک خوشحال میشم...آپم بیا پیشم

هستی جوووون
ساعت22:42---14 شهريور 1392
مر25+5=30خیلی عالی بودمتچکرم

tabasom
ساعت21:52---13 شهريور 1392
درد دارد…

سرت به سنگی بخورد،

که روزی به سینه ات میزدی ..
link shodiiiiiiiiiiii


amin
ساعت8:38---25 مرداد 1392

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه انصافآ وبتون خیلی قشنگ نمیخوام تعریف و تمجید الکی بکنم واقعا قشنگ
من شما رو لینک میکنم و منتظر حضور گرم شما هستم...
شما هم لطفا بهم سر بزنید و نظرتون بگید و منو با اسم وب ام یعنی " تنهاترین عشق روزگار " لینک کنید
راستی اگر دوست داشتید میتونید کد بنر منو که در سمت راست و پایین آمار وب است در قسمت کدهای اختصاصی وبتون کپی کنید لطفا
همچنان منتظر شما هستم منم هر روز بهتون سر میزنم
یادتون نره

تنهاترین عشق روزگار


پری
ساعت14:20---20 مرداد 1392
منتظر پستای جدیدتونم پس چرا نمیذارید؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ: میذارم هرهفته اپ میشه !


پری
ساعت19:08---14 مرداد 1392
امروز هی مزاحمتون شدم شرمنده
من تو وب خودمون شمارو لینک کردم اگه دلتون خواس مارم لینک کنید.
میسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1398برچسب:,| ساعت16:36| توسط عاشق تنها| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت

  • نانو تک
  • آی آر آی بی