تنها


غمناک ترین کلبه!

غـــــــــــــــــــــــــم انگیز ترین کلبه جهان

 

 

من در این دلواپسی ها نشسته ام تنها....

 

می خواهم با تو سخن بگویم....

 

می خواهم باز چهره ات را با همان لبخند کودکانه ببینم...

 

می خواهم هر چه انتهایش به اسم تو و یاد تو ختم می شود...

 

شعر هایم ناتمام ماندند...اسیر دلتنگی شدم من...

 

و خواب مرا به رویای با تو بودن می رساند...

 

کاش خیابان های شلوغ سهم ما نبود...

 

اما..غصه ای نخواهم خورد...اشکهایم را برای شانه های تو ذخیره خواهم کرد...

 

حرف های ناتمامم را به روی دیوار قلبم حک می کنم و با دیدنت همه را تکمیل می کنم...

 

پاییز از راه می رسد و ما دوباره به بودن و رسیدن به انتهای جاده ی سرنوشت می اندیشیم...



نظرات شما عزیزان:

آرینا
ساعت14:06---24 مرداد 1392
وبلاگ قشنگی داری.دوس داشتی ب وبلاگ منم سر بزن.اگه هم خواستی بلینکونم.من لینکوندمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:,| ساعت13:44| توسط عاشق تنها| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت

  • نانو تک
  • آی آر آی بی